Over Beijer Personeelsdiensten

Voor

werkgevers

Beijer Personeelsdiensten B.V. is een kleinschalige organisatie die relatie met de klant én met de arbeidskracht belangrijk vindt. U persoonlijk ontmoeten en kennen, maar ook uw onderneming kennen is hierbij belangrijk.

Daarnaast is het een groot voordeel dat door de kleinschaligheid u direct contact heeft met de betrokken collega’s. Dit is fijn voor de snelheid en efficiëntie. Beijer Personeelsdiensten staat bij haar arbeidskrachten bekend als accuraat, betrouwbaar, toegankelijk en betrokken.

Ook heeft Beijer Personeelsdiensten veel kennis en ervaring in diverse branches zoals de bouwsector, (glas)tuinbouw, agrarische sector en zakelijke dienstverlening.

Voor

werknemers

Als het bedrijf waar u voor werkt of gaat werken, kiest voor een payrollconstructie met Beijer Personeelsdiensten, dan worden wij uw juridisch werkgever. Misschien heeft u eerder al eens als uitzendkracht of al payrollmedewerker gewerkt en heeft u ervaring met deze manier van werken.

 

Wat houdt payrolling in voor u als arbeidskracht?

Belangrijk is dat payrolling gezien wordt als een vorm van flexibele arbeid. Alhoewel payrolling de minst flexibele vorm is. Beijer Personeelsdiensten is uw formele werkgever, maar u bent werkzaam bij de klant. Zij zijn verantwoordelijk voor de dagelijkse aansturing en uw veiligheid en arbeidsomstandigheden. Tevens is in de wet vastgelegd dat u als payroll-medewerker rechten en plichten heeft. Deze rechten en plichten zijn gelijk aan de arbeidskracht die rechtstreeks bij de klant in dienst is. Als er geen arbeidskrachten in dienst zijn bij de klant, betekent dat de rechten en plichten binnen de branche van toepassing zijn.

 

Dus voor de dagelijkse aansturing is de inlener/klant verantwoordelijk. Maar voor de overige zaken is de payroll-organisatie de eerst verantwoordelijke. Denk aan bijvoorbeeld uw arbeidsovereenkomst, juiste en tijdige salarisuitbetaling, het bespreken van individuele ontwikkel- en groeimogelijkheden, etc. Beijer Personeelsdiensten vindt het belangrijk om met u als payroll-medewerker een persoonlijke relatie op te bouwen ondanks dat u dagelijks contact heeft met de klant.

Die zogenoemde driehoeksrelatie hebben wij hieronder visueel weergegeven.

Team

Beijer Personeelsdiensten

Directie

Dennis Beijer

dcbeijer@beijerpersoneelsdiensten.nl

werkdagen:
maandag, dinsdag, donderdag, vrijdag.
Administratie, personeelszaken

Josine Beijer

ejbeijer@beijerpersoneelsdiensten.nl

werkdagen:
maandagavond, woensdag.
Personeelszaken, klantcontact

Annemieke van Brussel

avanbrussel@beijerpersoneelsdiensten.nl

werkdagen:
maandag, dinsdag, donderdag, vrijdag.
Facturatie en urenverwerking

Saranda van Putten

svanputten@beijerpersoneelsdiensten.nl

werkdagen:
maandag, dinsdag, donderdag, vrijdag.

Kernwaarden

Beijer Personeelsdiensten

Betrouwbaar

Onze opdrachtgevers en de arbeidskrachten moeten ons blind kunnen vertrouwen. Vertrouwen vinden wij bijzonder belangrijk. Voor onze arbeidskrachten vinden wij het belangrijk dat de salarisbetaling nauwkeurig, tijdig en juist plaatsvindt. De salarisbetalingen zijn altijd binnen de afgesproken termijnen verwerkt en uitgekeerd. We willen hierin een betrouwbare werkgever zijn.

We zijn ons terdege van bewust dat de driehoeksverhouding (Beijer Personeelsdiensten, opdrachtgever, arbeidskracht) in sommige situaties tot een complexe samenwerking kan leiden gezien de verschillende belangen.

Ondanks deze complexiteit zorgen we zowel naar de opdrachtgever als arbeidskracht toe voor een betrouwbare en deugdelijke payrolling en partnerschap. Ook is transparantie maar ook onze jarenlange ervaring, hierin erg belangrijk.

 

Persoonlijk contact

Het ideaal is uiteraard dat we zowel met de opdrachtgever als arbeidskracht een aangename vertrouwensrelatie onderhouden. Dat ideaal streeft Beijer Personeelsdiensten in elk geval bevlogen na.

Omdat wij een kleinschalige organisatie zijn, lukt het ons om het contact persoonlijk te houden. Hierdoor is de kans op deze vertrouwensrelatie groter. Bij ons is niemand zomaar een (personeels)nummer. Ook zijn de lijnen kort en streven we er naar om zaken snel en correct te behandelen.

 

Betrokkenheid

De charme van onze payrollingdiensten schuilt voor ons voor een belangrijk deel in het meedenken met onze opdrachtgevers. Wij zijn graag een gesprekspartner en als het even kan een deskundig adviseur. Dit laatste kunnen we zijn, dankzij onze brede kennis en ervaring. Wij zijn op de hoogte van de belangrijkste actuele ontwikkelingen voor uw onderneming op het gebied van personeel, de wettelijke en CAO- kaders, etc. We zijn graag van toegevoegde waarde om uw onderneming een stapje verder te brengen. Dit alles zonder poeha en opsmuk, maar door toegankelijkheid en met een praktische en realistische insteek.

 

Flexibiliteit

Onze klanten op maat en naar behoefte ontzorgen, dat is ons streven. Daarom denken we mee met de wensen en behoeften van onze (toekomstige) opdrachtgevers. We zoeken naar de mogelijkheden en oplossingen voor specifieke situaties. Wij begrijpen als geen ander dat flexibiliteit en wendbaarheid essentieel kan zijn voor uw concurrentiepositie.

 

Nuchterheid

Onze kracht schuilt in onze eenvoud. Bij ons geen poespas (what you see is what you get), maar goede en degelijke afspraken. En een degelijke en eerlijke voorstelling van zaken.

 

Eerlijkheid

We zijn in alles transparant. U weet dus wat u krijgt.

 

Duurzaamheid

Beijer Personeelsdiensten streeft er naar om duurzaam te werken. Ons kantoor is papierloos en bijna geheel digitaal. Dit is niet alleen minder belastend voor milieu en (leef)omgeving, tegelijkertijd zijn we niet gebonden aan een plaats of tijdstip om ons werk voor u te doen.

De meeste correspondentie verloopt via e-mail en voor de officiële documenten via Ondertekenen.nl. Onze klanten leveren de gewerkte uren digitaal aan. De salarisstroken en jaaroverzichten worden ook digitaal aangeboden via LoonDossier.

 

Kwaliteit

Met ons SNA-keurmerk (NEN 4400-1) waarborgen we kwaliteit. Jaarlijks worden onze bedrijfsprocessen en boekhouding uitvoerig gecontroleerd. De verlenging van dit keurmerk is jarenlang geen enkel probleem. Tevens zijn wij ook vrijwillig aangesloten bij de NBBU (Nederlandse Bond van Bemiddelings- en Uitzendondernemingen). Met ons gaat u voor kwaliteit en zekerheid.

Beijer Personeelsdiensten kan u ook werk uit handen nemen op het gebied van projecten gericht op uw organisatie en personeel. Dit kan te maken hebben met alles gericht op het instromen van personeel (werving- en selectie), behoud van het personeel en tot laten afvloeien van personeel. En alles wat er tussen zit. Te denken valt aan bijvoorbeeld het opstellen van een personeelsreglement, werving- en selectietrajecten, opstellen opleidingsplan en bijvoorbeeld het opstellen van een strategische personeelsplanning, etc.